Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Toni Bler ponovo u Beogradu ili kako u Srbiji ratni zločin brzo zastareva

Komentari (50) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 27 februar 2015 16:11
znamo
Ratni zlocini ne zastarevaju. Zato se zlocinac usunjao tajno u Srbiju, kroz , kazu, zadnji, pomocni, ulaz za poslugu. On sam zna gde mu je mesto. Nije lako biti zlocinac. Kao ni izdajnik. Vidite da danima nema nikog od njegovih domacina da mekekne? Osim kratko i nemusto, zagrcnuvsi se sto natuknu trilateralka o obicnom caskanju "uz kaficu". Za koju ona rece da se ne placa. Ja, bogami, jos ne popih neplacenu kafu. To je uvek na neciji racun. Pili ste vi na racun Srba pa vam se cini da je kao i sve drugo na taj racun besplatno. No, racun ce da stigne.Nemojte sumnjati u to.
Preporuke:
103
0
2 petak, 27 februar 2015 16:41
DŽevdet
Dok neko ne uzme ovog zločinca i njegove domaćine na mušicu, dotle će svi zajedno šepuriti i prđeti po Srbiji. Vojska se žali da im male plate, a klincem nisu mrdnuli da spreče ovu orgiju.
Preporuke:
94
0
3 petak, 27 februar 2015 16:41
ZEMUNAC
DOK CELA VLADA,ali i opozicija i Skupstina ZIVE i zavise OD KREDITA MMF,nista bas vise ne moze iznenaditi!ILI EU ili nista,samo jos ne znaju kako da uvedu sankcije Rusiji,jer to bi narod mozda i osudio i izasao na ulicu.NEMA U Srbiji druge pomoci OSIM protesta naroda!ZA TU AKTIVNOST svi antiamericki rezimi imaju FONDOVE i pomoc u obliku ONG,no ovaj sistem kontrolise CIA.DA nam bar pomognu RUSI i organizuju Beogradsko prolece,nije samo zaduzivanje problem,u ovom mandatu vlade,NA BRZINU,DACE SVE USTUPKE,prodati TELEKOM,cak i NASE oranice srancima,uvesti GMO,dati ustupke NATO,uvesti sankcije RUSIJI,a uspavani narod TRPI,dok iZDAJNICI I BOTOVI RADE STA HOCE.DOLE MARIONETSKA VLADA!
Preporuke:
90
0
4 petak, 27 februar 2015 16:44
fašistički zločinac
pije uranijumsku kafu sa vladom.bravo srbi za koga ste glasali!!!!!!!
Preporuke:
87
0
5 petak, 27 februar 2015 18:39
Ne klepeći nanulama
Neko vam ubije ne daj Bože dete i vi sa tim čovekom ispijate kafu i smejete se-kezite,bolest je uhvatila maha, nema drugog objašnjenja.
Preporuke:
84
0
6 petak, 27 februar 2015 19:41
Per
Neko je ovdje za ludaru. Svi znamo ko.
Neka uzmu svoje pare i marš iz Srbije, što dalje od srpskoga naroda.
Ili da streljamo za veleizdaju.
Preporuke:
63
0
7 petak, 27 februar 2015 19:49
nebitan
U vezi pomenute pomoći psihijatra, napominjem da je psihijatrijska pomoć smislena samo tamo gde ste imali situaciju da je postojala ličnost, pa se ta ličnost pod raznim uticajima raspala. Gledajući vučića i njegovu bednu grupu izdajnika, nema tu ni traga ni glasa od ličnosti. Imamo samo nešto što je moralno i etički na nivou amebe.
Preporuke:
64
1
8 petak, 27 februar 2015 20:03
***
Ovaj Vučić je gori od bivše grlate radikalke Rade Trajković koja se zajedno s Kušnerom smejala na pominjanje žute kuće u kojoj su Ramini prijatelji živim Srbima vadili telesne organe i raznosili ih, kao lešinari, širom Zapada.

Sada "doktor" Vučić dovodi ubice male Milice i srpskih junaka, i smeje se srpskim junacima u lice. Ovome ni Ljotić nije ravan. Ovo je potpuni moralni poraz Srba, kao naroda.
Preporuke:
64
1
9 petak, 27 februar 2015 20:06
covek iz loznice
povodom tonija blera preporucujem srbima,da procitaju knjigu HOHSTAPLER, miroslava todorovica,u kojoj lepo se odslikava sva srbska nesreca,da ,,VJERUJU ONOME KOME BI, NE ZADNJEM,NEGO NIKAD NE BI TREBALI POVERITI POVERENJE,,!ali to je domen...sadomazohizma srba,problem za nauku!procitajte..HOHSTAPLERA,sve ce biti jasno,zasto je SRBIJA,SIMBOLIMA....POCEV OD HOHSTAPLEROVIH,CUVENIH LOKOMOTIVA-PLAVOG VOZA,POCINJALA SA BROJEVIMA..666-01,666-02,666-03,pa do njegovih ,,cuvenih vila od 5000 kvadratnih metara,sa pet hektara parka oko istih,itd.DOBRO POKRIVENA,TE NA CENTRALNOM BRDU SRBIJE-DEDINJU-KAO KOPLJEM PROBODENA,SA NJ,-HOHSTAPLEROM,GROBOM,STENOM,GRANITOM,DA JE PRITISKA ZANAVEK!ZASTO SAD CUDJENJE ZA BLERA-NASTAVAK HOHSTAPLERIZMA,PREMA SRBSKOM NARODU!SAMI SMO MI KRIVI ZA SEBE!
Preporuke:
26
0
10 petak, 27 februar 2015 20:16
fristajlo
Pitanje...
Da li je krivično delo, ako premijer i Vlada prime ovakvog, a ne uhapse ga?
Zanima me, zbog pravne nauke...
Preporuke:
51
0
11 petak, 27 februar 2015 20:16
Izdaja, druga profesija i najperspektivnija grana privrede
Nekad je bilo sta bi da budes, doktor, inzinjer itd. Od 2000te preovladjuje nesto novo, u napadu na globus izbilo je u prvi plan u malim zemljama tzv. tranzicije drugo zanimanje - profesionalni izdajnik.
I to ne samo u eliti, politicarima, medijima ili akademiji, vec u svim sferama. Spoj lakog i unosnog opredeljuje stare da "promene svest" i dobar deo mladih, da gledajuci vlasti tu trazi perspektivu u moralno i materijalno unistenoj zemlji.
Ne postoji nacin da to moze voditi napretku zemlje ili boljem ziivotu vec obrnuto. Eto gde su nas dovele 2000te, u svakom pogledu na samo dno.
Suprotno tome, izdaja zemlje i stanovnistva je u uspesnim zemljama nezamisliva, podleze opstoj osudi, opstem aktivnom sprecavanju i drakonskim kaznama.
Kod nas sva vlast i veci deo elite je ili akter u toj izdaji ili saucestvuje cutanjem, da covek ne poveruje svojim ocima i usima. Sta mamece slicice i prazna obecanja sivih centara belosvetskih hohstaplera uradise ovom narodu je vrhunac licemerja i zla.
Preporuke:
45
0
12 petak, 27 februar 2015 20:22
Objektivan
"...to bi se moglo očekivati da će predsedniku Nikoliću pasti na pamet da Bila Klintona odlikuje Ordenom Republike Srbije prvog reda,..."

Ostavite Predsednika Nikolića na miru. Ne vodi on pregovore sa Blerom i dr. nego "kancelar" Vučić i Vlada Srbije. Tomislav Nikolić nije odlikovao nijednog neprijatelja Srbije.
Preporuke:
23
23
13 petak, 27 februar 2015 20:34
O...
da, ali je predao vlast i podrzava ih
Preporuke:
35
6
14 petak, 27 februar 2015 21:17
@ O...
To su njegova partijska deca. Ali deca se, ponekad, odmetnu od roditelja.
Preporuke:
20
0
15 petak, 27 februar 2015 22:18
saradnici
Slično se sličnom raduje.
Sličan se sa sličnim rukuje.
Preporuke:
28
0
16 petak, 27 februar 2015 23:16
Jasna@Fristajlo
"Pitanje je da li je krivicno delo ako vlada primi ovakvog a ne uhapse ga..."
A da li je krivicno delo ,ako vlada protiv ovakvog povuce tuzbu?
Kao sto je to ucinila Djindjic Kostunicina.
Preporuke:
6
9
17 petak, 27 februar 2015 23:18
Boško
Sasvim je "normalno" da zločini protiv Srpskog naroda zastarevaju dokle god su na vlasti komunisti i "deca komunizma".Ne treba zaboraviti da je upravo komunista Milošević izvukao iz srpskog "mulja" ove individue što sada rasprodaju Srbiju i postavio ih za- potpredsednika vlade Srbije Nikolića- ministre u vladi Srbije Vučića i Dačićau vreme kada su svi potpisali sramnu izdajniču kapitulaciju 1999 godine i predali deo Srbije neonacističkom okupatoru.
Preporuke:
19
12
18 petak, 27 februar 2015 23:26
Toni Bler POTPUNO go pao iz britanske kraljevske palate
Kažu da je Toni Bler bježao potpuno go kroz prozor britanske kraljičine palate, pa pao u dvorište!

On je bio apsolutno nag, odnosno imao je jednu čarapu. Toni Bler je pokušao da se spusti konopcem koji je napravljen očigledno od čaršafa. Ipak, nije uspio, već je pao u dvorište palate.

VIDEO SNIMAK NA LINKU:

https://www.youtube.com/watch?v=NQTBepU7D0U



- See more at: http://www.avaz.ba/clanak/166223/sokantan-video-bjezao-go-kroz-prozor-britanske-kraljicine-palate-pa-pao-u-dvoriste#sthash.3qIAvVig.dpuf
Preporuke:
2
1
19 petak, 27 februar 2015 23:28
Jasna@Bosko
Takodje necemo nikad zaboraviti da ste upravo vi zutaci ,antikomunisticki ljubitelji zapadne "demokratije" iz DSa i DSSa protiv ovog zlikovca povukli tuzbu za ratne zlocine.
Takodje necemo zaboraviti kako ste vi zutaci antikomunisticki ,ljubitelji zapadne "demokratije" sprdali sa tom tuzbom,a sada kobajagi histerisete!
Preporuke:
14
13
20 petak, 27 februar 2015 23:43
Toni Bler švalerčina
Kako je jedna televizija javila, on je u najvećoj tajnosti boravio 25. februara u Beograd i ministrima srpske Vlade održao predavanje nepoznate teme i sadržaja.


Možda održao predavanje kako pobjeći nakon švaleracije, kao što se vidi njegov švalerski podhvat na VIDEO SNIMKU:

https://www.youtube.com/watch?v=NQTBepU7D0U
Preporuke:
7
0
21 subota, 28 februar 2015 00:33
Narod je stoka, Stoka je narod
Birali ste gledajte i uzivajte mazohizam srpskog drustva.
Ovaj tekst je realAn i tacno izvjestava fakte ali zasto nam se ovo desava?
Srpski narod i drustvo je bolesno ito tesko.
- inteligencija podmicena
- akademija ucutkana i korumpirana
- politicke stranke sve guraju u vazalski pravac
- obeazovanje srozano na niske grane
- drustvom.vLada nemoral korumpiranost i anarhija
- nema ni jedne srpske institucije koja ne radi protiv srpskog drustva sem mozda izuzetak SPC.
- srpska vlast radi na vlastitom nestanku srpske drzave. Pogledajte sta rade sa Kosovom a uporno nas lazu da rade nesto dobro.
- crnogrska vlast rasturaj srpski narod u CG. Teze je biti srbin u CG nego u Njemackoj.
Sve ovo gore nabrojano ide zadnjih godina u gorem i gorem trendu.
Pitanje je koje se postavlja: ko smo mi? Da li smo mi narod ili grupa ljudi koja se slucajno sastala?
Odgovor ce doci uskoro, porazno ako budemo gledali Vucica i njihove prevaranre skrstenih ruka.
Preporuke:
20
0
22 subota, 28 februar 2015 02:53
Radgost
Svaka duša da se pokorava vlastima koje vladaju,jer nema vlasti da nije od Boga, a što su vlasti,od Boga su postavljene.Tako koji se suproti vlastima,suproti se naredbi Božijoj;a koji se suprote primiće greh na sebe..(Pavle u poslanici Korinćanima)
-
Dakle,hrišćani pošto ne suprotite vlasti od Boga postavljene,niste počinili greh.
(gunđanje nije greh-valjda)
Preporuke:
1
24
23 subota, 28 februar 2015 07:39
Vucicenko
Uporedjen sa Aleksandrom Vucicenkom Antoni Bler je "dusa od coveka" .
Preporuke:
6
2
24 subota, 28 februar 2015 13:50
Prolaznik
@ O...

"da, ali je predao vlast i podrzava ih"

I Toma Nikolić rizikuje da, podržavanjem ovih, njegovih, postane "trojanski konj" kao, pre 15 godina, Voja Koštunica.
Preporuke:
15
0
25 subota, 28 februar 2015 14:03
Prolaznik
@ O...

"da, ali je predao vlast i podrzava ih"

I Toma Nikolić rizikuje da, podržavanjem ovih, njegovih, postane "trojanski konj" kao, pre 15 godina, Voja Koštunica.
Preporuke:
7
1
26 subota, 28 februar 2015 14:58
licemerje
blerizam našeg protestantskog premijera vučića je krajNje licemerje.zašto? Zato što ,širak koga pominju,nije bio najvatreniji pobornik bombardovanja kao što zorana i vučić kažu,već bler,klinton i njima slični.širak,za razliku od ove dvojice, zaslužan je što nisu nato avioni bombardovali mostove i još više civilnih ciljeva.
Preporuke:
10
0
27 subota, 28 februar 2015 15:30
@ licemerje
Volimo Francusku kao što je ona volela nas!
Preporuke:
9
15
28 subota, 28 februar 2015 17:17
@ Radgost
Svaki narod ima vlast kakvu zaslužuje. Sam je izabrao na izborima. Zato treba da je poštuje.
A Njegoš je pisao: "Zlo činiti, od zla se braniti, tu i nema greha velikoga."
Preporuke:
7
13
29 subota, 28 februar 2015 18:16
aha
@radgost

Poštujte vlast, kažeš ti... Znači, trebalo se klanjati i hitleru, staljinu, paveliću i ostalim diktatorima i zlikovcima? U budućnosti, treba biti pokoran i samome antihristu, je li? Ma šta mi napriča.

Onaj koji poštuje ovakvu vlast gori je od nje.


`Al tirjanstvu stati nogom za vrat, dovesti ga k poznaniju prava, to je ljudska dužnost najsvetija!`
Preporuke:
21
2
30 subota, 28 februar 2015 18:27
drastična razlika
@@radgost

NIJE "zlo činiti, od zla se braniti..."

NEGO "zlo činiti od zla se braneći..."
Preporuke:
16
0
31 subota, 28 februar 2015 18:55
@ aha
"Poštujte vlast, kažeš ti... Znači, trebalo se klanjati i hitleru, staljinu, paveliću i ostalim diktatorima i zlikovcima? U budućnosti, treba biti pokoran i samome antihristu, je li? Ma šta mi napriča.
Onaj koji poštuje ovakvu vlast gori je od nje."

Misli se na vlast izabranu na demokratskim izborima. Ipak stoji ono "da svaki narod ima vlast koju zaslužuje". Jer je TU VLAST sam izabrao. To što mi izbore shvatamo nedovoljno ozbiljno pa ne glasamo, to je naša greška. Ona se ponekad skupo plaća. Doduše, često su glasači u zabludi, zavedeni lepim obećanjima. Kao, recimo, 2000. godine a, i kasnije.
Preporuke:
10
0
32 subota, 28 februar 2015 18:58
@ drastična razlika
U pravu ste - treba da stoji "...od zla se braneći,...". Greška pri pisanju. Hvala.
Preporuke:
9
1
33 subota, 28 februar 2015 19:35
aha
@?
Ova i ovakva vlast, kao i ona prethodna, dostojna je samo prezira. SVI koji su ih glasali i koji će ih glasati, a imaju oči, uši i razum, dostojni su prezira. Ja lično, osećam i gađenje. Toliko o "poštovanju i zasluzi".
Preporuke:
17
1
34 subota, 28 februar 2015 20:00
@ aha
@?

Za pisca takvih poruka bi oni iz "Laze" rekli: "Gotov je!"
Preporuke:
2
16
35 subota, 28 februar 2015 20:15
Osmatrač
Čini se da su Radikali sa ulica ušli u NSPM.
Preporuke:
5
13
36 subota, 28 februar 2015 21:06
aha
Vidim da si upoznat šta se priča po dotičnoj ustanovi... Vikend je pri kraju, pohitaj, tražiće te.
Preporuke:
6
1
37 subota, 28 februar 2015 23:19
radikal
@osmatrač

Važno je da nema sns botina.
Preporuke:
8
0
38 nedelja, 01 mart 2015 00:15
@ aha
Ma šalio sam se, nemoj da se ljutiš. Ali ako ovi gore nastave da nas traumiraju, svi ćemo u "Lazu". Pozdrav!
Preporuke:
5
0
39 nedelja, 01 mart 2015 14:54
Radgost
aha 29 subota, 28 februar 2015 17:16

@radgost
Poštujte vlast, kažeš ti...

-
Izmišljate.Samo sam upozorio na zahtev poklonicima judeohrišćanske Kljige.
Dakle,ne kažem ja nego vam to nalaže apostol Pavle(poslanica Korinćanima).


@ Radgost
Svaki narod ima vlast kakvu zaslužuje. Sam je izabrao na izborima. Zato treba da je poštuje.

-
Kako ste odmerili da narod zaslušuje takvu vlast?Apostol pavle kaže da je od Boga.
Dalje,mešate sabornost i tzv.tajne demokratske izbore-mislim zašto izbori nisu javni?
(domaćini i domaćice,koje njihove porodice ovlaste,nek se saberu na livadi,u parku,dvorani i javno izgrade zajedničke poglede i odluče-ništa tajno.)

@ za -9
Cenim da ste rebnuli minus nalogu iz Pavlove poslanice-o vlasti od Boga.
(a ne meni koji sam na to skrenuo vašu pažnju)
Preporuke:
0
9
40 nedelja, 01 mart 2015 15:22
kule
A da li je krivicno delo ,ako vlada protiv ovakvog povuce tuzbu?

Ako je krivično delo učinila vlada povlačenjem tužbe, onda oni "koji rade po zakonu", kada dođu na vlast,pokrenu krivični postupak protiv učinioca krivičnog dela, a ne da nam drže predavanja poput dece "pa ti si ovo, ti si kriv, ja nisam kriv ...". To je krajnje neozbiljno i meni je potpuno jasno da je Jasna prava slika našeg pravosuđa. Pratite nju, i njene smešne stavove, i nećete nimalo pogrešiti u dijagnostici stanja našeg pravosuđa. Rđavu ... i ... smetaju.
Preporuke:
9
0
41 nedelja, 01 mart 2015 15:48
I od mene ste dobili minus
@Radgost
Prvo, vaš navod iz poslanice korinćanima je parafraziran.
Drugo, vlast nije od Boga nego po Njegovom dopuštenju. U suprotnom, to bi značilo da On postavlja bezbožnike i zločince, što je najobičnija hula.
Treće, ovo nije teološki tekst i ne znam zašto uopšte uplićete Pavla.
Preporuke:
4
0
42 nedelja, 01 mart 2015 16:20
@ Radgost
@ Radgost

"Kako ste odmerili da narod zaslušuje takvu vlast?Apostol pavle kaže da je od Boga.
Dalje,mešate sabornost i tzv.tajne demokratske izbore-mislim zašto izbori nisu javni?
(domaćini i domaćice,koje njihove porodice ovlaste,nek se saberu na livadi,u parku,dvorani i javno izgrade zajedničke poglede i odluče-ništa tajno.)"

Sadašnji način izbora vlasti je prilagođen uslovima. Takvih uslova nije bilo u vreme koje pominjete. Neće se valjda predsednik države birati kao što su na pr. Kozaci birali Atamana. Tajno glasanje daje veću slobodu odlučivanja od javnog. Samo treba da glasanje bude pošteno. A pošteno izabrana vlast treba da se poštuje. Dok radi u interesu države i naroda. Zato postoje organi iznad te vlasti - Ustavni sud i drugi organi. Zato postoji Skupština kao zakonodavni i NADZORNI ORGAN izvršne vlasti.
Preporuke:
5
0
43 nedelja, 01 mart 2015 17:37
Radgost
@I od mene ste dobili minus

Prvo, vaš navod iz poslanice korinćanima je parafraziran.
Drugo, vlast nije od Boga nego po Njegovom dopuštenju.

-Prvo,pretpostavljam da posedujete poslanicu u izvornom obliku overenu od pouzdanih,nezavisnih izveštača;
-Drugo,znači dvosmenrna komunikacija:najpre,upućuje se zahtev a On dopušta ili ne dopušta!Tako i Knjiga kaže:kontakti sa Njim bili česti i uobičajeni.

U suprotnom, to bi značilo da On postavlja bezbožnike i zločince, što je najobičnija hula.
-
Po vašoj dojavi,očekujem posetu iz Kongregacije za veru-odsek inkvizicije.

Treće, ovo nije teološki tekst i ne znam zašto uopšte uplićete Pavla.
-
I Fridrih Barbarosa je Srbima nametnuo katolicizam-da žive po njegovim načelima,čisto teološki.(i šta je bilo sa Srbima koji su odbijali da žive po tim načelima?)
Preporuke:
0
7
44 ponedeljak, 02 mart 2015 12:40
Palmav Eprina
Kako reče gđa Sanda Rašković-Ivić, “našim političarima neophodna je pomoć psihijatra ako će Toni Bler i Alister Kembel da im budu savetnici i ako će na taj način da im izraze zahvalnost za bombardovanje Srbije, destrukciju zemlje i ubijanje ljudi”.

Možda je samo ova pomoć psihijatra još potrebnija onim građanima Srbije koji – ako su istraživanja verodostojna i nenameštena – pružaju veliku podršku sadašnjim političarima na vlasti.


Jasminka*, potraži pomoć ako već nije kasno.
Preporuke:
5
2
45 utorak, 03 mart 2015 12:53
Palmav Eprina i Veljoselj
petak, 27 februar 2015 18:41
Per
Neko je ovdje za ludaru. Svi znamo ko.
Neka uzmu svoje pare i marš iz Srbije, što dalje od srpskoga naroda.
Ili da streljamo za veleizdaju


E pa NEMA da uzmu "svoje pare" i pobegnu. Ne može to tako. Sa ostatkom komentara se slažem.
Preporuke:
5
0
46 utorak, 03 mart 2015 20:22
Pedro Gonzales
Kakav savetnik, koji bakrachi__ ?? On je namesnik. I to onaj isprdak koji samo prenosi vesti i naredjenja Sultanata iz Londona. ...ili Pentagona?

A specijalno Njega (a ne nekog drugog, mogli su bio koga...taj poso nije tezhak uopshte) su odredili da bi poslali jasnu poruku Rusima: Srbija je nasha gubernija i odbijte od nje!
Preporuke:
2
0
47 utorak, 03 mart 2015 23:39
Bob
Radgost
Dakle, po tebi Srbi nisu smeli da se bune protiv turaka? Alal ti plajvaz. Mogao bi se udružiti sa vehabijama i kalvinistima da zajedno tumačite svete knjige. Onako, bukvalistički - kao bukve.

ps. Nadimak ti je baš u skladu sa tvojom "verom".
Preporuke:
7
0
48 sreda, 04 mart 2015 00:08
Komšiluk/susjedstvo
Sve je ovo tragično. I ova posjeta srpskog izazivača granatiranja. I srpske ratne pustolovine po Hrvatskoj i BiH. Jedna nesreća izaziva drugu i tako se umnožavaju i produljuju.

Gdje je kraj? Neko mora prestati sa proizvodnjom nesreće, mržnje. Niko ne želi da bude prvi jer se sjeća šta su mu 'oni drugi' uradili. Ali neko će trebati da počne ako ne želimo da svi skupa na Balkanu ostanemo u trajnoj nesreći i jadu.
Preporuke:
0
5
49 sreda, 04 mart 2015 01:04
bajkoviti evroPAJAC
Vucicu, ucini pravi korak za spas Srbije. Podnesi OSTAVKU.
Preporuke:
4
0
50 utorak, 10 mart 2015 22:45
Pepe
Umesto komentara: Žena na vratima sa punim torbama, a muž će:"Šta je ženo, opet čekovi na odloženo?". Na to će mali Perica: "Tata,stalno se oko toga prepirete, objasni mi molim te, ali jednostavno, šta je to odloženo plaćanje?"
"Sine, prosto zamisli da si već veliki, da si premijer Srbije i da si doveo Blera u "besplatnu" posetu, a ček za naplatu ti stigne kasnije, recimo na sledećim izborima". "Tata, sad mi još samo objasni ko je taj Bler?". "Sine moj,to je čovek koji je žestoko bombardovao Srbiju i Beograd upravo u momentu dok smo te mama i ja pravili".
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner